Njut!!

Gud vad skönt nu när anatomi tentan är bortgjord!!! :) Inte för att jag tror det gick så jätte bra...Om jag har tur så kankse jag får just godkänt, man får hoppas :P Hur som helst är det så jävla skönt att slippa tenta stressen!

Var ut igår och först glömde jag ta med spriten till förfesten, som Crille var snäll och kom med :) Och sen när vi skulle ut så lurade jag hela klassen att gå in på Corona och så kom jag inte ens själv in där för att jag visst hade glömt mitt leg ;P Men då hade jag iaf Ida och William som inte ville gå på Corona så då gick vi till nh istället där jag som tur var kom in efter lite ynkligt "tyck synd om mig" snack :D Och det var faktiskt skit kul där :) Var först med Ida och William och sen när dom for så hade jag Martin och hans kompisar att vara med :) Dans hela kvällen och jättebra musik! :)

Och idag ska jag bara njuta hela dagen med att läsa böcker jag har velat läsa men aldrig haft tid, och spela en massa roliga spel som man knappt hinner spela! :) Och bara njuta av att slippa plugga ett litet tag!!! :)

Sen ikväll kommer boende nr.2 hit :D Jag tycker bara att det är roligt när folk kommer och bor hos mig :) så det blir väldigt trevligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0