KAOS!!

Idag är en sån dag då allt bara är helt åt helvete kaos...Har försökt plugga hela dan, men det har gått helt åt helvete...har bara resulterat i huvudvärk och att jag inte ens tänker på vad jag läser. Personen som hade snott våran tvätt tid fattade iaf lappen så då har det varit snabb tvättning, och jag hann tvätta allt men hann inte ha det i torkskåpen och så hade våran torktumlare gått sönder!! -_- Så hela lägenheten är full med hängandes blöta kläder, det är jätte stökigt här hemma nu, allt ligger bara huller om buller och så ska man hinna städa bort julen och bla bla....och jag får panik för jag hinner fan inte göra ett skit förutom att panik plugga nu innan tentan....och blir galen av att bo i en stor röra och Crille stackarn orkar nog inte städa för han får laga mat och diska :P så rent ut sagt är allt ett stort jävla kaos här hemma hos mig just nu! Bläää Blir så arg på mig själv för att jag skjuter upp allt plugg till sista veckan och då får panikplugga varje dag, hela tiden!!!!! SKÄRPNING!!!!!! Men det var så svårt nu när man var hemma i Kalix, där hade man ju så mycket annat man var tvungen att hinna med. Får väl ta att plocka ihop lite sen ikväll iaf så det går att bo här!

Bjuder på lite fina bilder från min fina kaos lägenhet!!


Haha lagt all julsaker i en hög på golvet :P Har inte orkat börja packa bort dom i kartonger än....Så är all den tvätt som hann bli torr på sängen i en stor hög


köket...


och vardagsrummet där man knappt rymms att sitta i soffan!


Kommentarer
Postat av: jw

jag vil lse bild på argalappen ;)

2010-01-13 @ 00:54:05
URL: http://sviskonpaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0