It´s a mad house!

haha ja nu har vi då verkligen haft kaos här!! Det började igår kväll med att dom ringde och sa att dom hade fått en avbokning och frågade om vi ville tapetsera idag!! Jag sa att det gick bra, för kändes att det skulle behöva bli gjort innan lill valpen kom hit :P Så då var det bara att börja tömma hela vardagsrummet! Så då packade vi in allt i köket och sovrummet så det var helt full packat där! Så då kom tapetserarna och väckte oss vid 8 på morgonen..haha och då när vi låg i sovrummet och sov fullpackat med grejer så säger dom att dom ska komplettera och tapetsera en vägg i sovrummet också! Hyresvärden har ju tjorvat om det där tidigare...ja så då var det bara att hoppa upp och börja packa ut alla saker ur sovrummet...så gissa om hallen, toan och köket var fullproppat! Så då var vi tvungen att gå till hyresvärden och hämta tapeter till sovrummet..så då började dom spackla och sånt i sovrummet, och sen när dom hade börjat hänga upp tapeten så visade det sig att det var fel färg! Så just nu har jag sönderspacklade väggar i sovrummet ;P Men då fick jag istället beställa helt nya tapeter till sovrummet, som jag har velat :) Så då ska jag ha ljus-gröna tapeter där :) Jag behöver lite färg här hemma :P Så då ska dom komma hit igen till Tisdag och tapetsera sovrummet :P Så nu är iaf vardagsrummet tapetserat! :) Inte så stor skillnad, bara lite ljusare och snyggare gråfärg :) Så sen efter det var det ju då att skynda sig att sätta tillbaks alla saker och städa till, så det inte skulle vara en stor röra när lilla Toovis kom :) Så vi har då haft fullt upp hela dan :P Men är lite roligt med såna där impuls saker som händer ;P

Så nu har iaf min älskade lilla bejbi/valp Tova kommit :) Hon är jättesnäll och glad :) Har inte varit nå orolig eller ledsen alls än så länge :) Men hon känner ju redan oss och så kryllar det ju av saker som luktar Donna så hon känner sig nog trygg :)

Kommentarer
Postat av: LuuH

We love her <3

2010-01-23 @ 00:18:36
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0