Goodmorning sunshine

Började dagen med att fara ut på promenad/utflykt med Crille, Emma, Limpe och Ronjis :) Vi tog med oss varm oboy och mackor till frukost och gick en bit runt Nydalasjön tills vi hittade en fin plats i solen där vi satt oss och åt :) Var ju så fint väder idag så :) Riktigt härligt är det :)

Igår bestämde jag och Crille oss för att bjuda Emma och Limpe på middagen som vi hade lovat dom :) Det var väldigt gott :) Till förrätt var det skagen toast, som jag älskar!! Mums! Till varmrätt var det entrecote och vitlöks kroketter. Och till efterrätt nått random från google ;) Mycket gott iaf! :) Sen efter det blev det spela wii, jag for och köpte Super Mario Bros dagen till ära och så vi skulle ha nått roligt att spela nu när mitt mario kart har rymt!!! :´( Så blev det även lite sällskapsspel och att se på scary movie :)


Morgonens utflykt :)

Lilla Ronjis i solen :)


Middagen igår :)

Toast skagen! Mums!

Efterrätten :P

Så fick jag och Crille blommor av våra kära gäster ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0