What to do on the night..

Idag har jag äntligen fått sova ut! Har för det mesta bara slöat hela dagen :) Men har varit igång inatt och varit läskig ;) Jag gick och la mig ganska tidigt för att jag var så trött :P Sen när Crille kom och la sig och hade varit ut med Tova så kom han först in och la Tova i sin korg.
Då satt jag mig upp och sa: -Är det Linda?
Crille svarade: -Nä, det är jag och Tova.
-Jaha vars är Linda då?
-Hon ligger och sover.
Crille la ner Tova i sin korg, gick ut ur sovrummet, stängde sovrumsdörren och gick och tog av sig jackan och släckte hall lampan. Sen när han gick där i mörkret och öppnade sovrumsdörren så stod jag där bakom!
-WAAH! Vad gör du här?
-Jag ska ut med Tova! (Tova låg och sov i sin korg bredvid sängen)
-Men jag har redan varit ut med henne.
Jag gick tillbaka och la mig i sängen.
Haha så jag har varit upp och vandrat lite inatt :P Det har jag inte gjort sen jag var liten ;P Fast jag har ett svagt minne av det där :P

Annars så går det jättebra med min lilla Tovis! :) Jag tycker hon är så snäll så! :) Och än så länge får mina möbler vara ifred! :) Och hon har lärt sig en massa redan :) Min gullego, vi pussas en massa ;)



Tova ute och leker i snön! =)


Mitt vardagsrum, nytapetserat :) Inte så stor skillnad sen tidigare, men lite ljusare och finare! :)


och mitt sovrum, även det nytapetserat :P Dock ser man inte så bra på bilden hur tapeterna ser ut :P Ser ju lite beiga ut på bilden, men dom är ljusgröna! :) Måste köpa nån lampa så jag får bättre ljus där inne så färgen verkligen syns :) Blev iaf skitnöjd med det! Tyckte det var så himla dystert å tråkigt att ha grått i sovrummet. Så nu har jag ljust och färgglatt! :) Så nu ska jag ta och köpa nå fina möbler dit in. När Linda ska till Ikea och när hon kommer med sina saker hit till Umeå så ska hon köpa åt mig :) Så då kommer de bli fint där inne! :)


Passa er för mig när jag sover! xP

Kommentarer
Postat av: Emma

Omg, hur ska jag nu kunna sova? när jag äntligen fått se ditt riktiga jag :D

2010-01-29 @ 00:41:21
Postat av: nea

HAHA MEN USCH Fia! vad du är äcklig :D inatt fick jenny bli lite rädd för mig då jag satte mig och kolla på henne. haha så jag har också blivit lite läskig i sömnen ;D å vad fint de blev!! : )

2010-01-29 @ 16:40:08
URL: http://linneahjelm.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahahaha fia du är ganska rolig.. och läskig! :D



uvs= utverklingsstörd :)

2010-02-02 @ 09:45:33
URL: http://www.snelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0