A good day

Idag har varit en riktigt bra och rolig dag! :)

Det började igår med att vi var ut på Pipes några från klassen :) Satt och umgicks, tävlade i musikquiz som inte gick så bra m.m. Sen efter att ha varit där blev det att fara till William på efterfest och spela Guitar Hero band :) Sen tog jag mig inte hem för att det gick ingen buss och jag hade inte nå bra kläder att gå så jag frös ihjäl så det blev en massa tjorv :P Tog mig iaf hem till sist :) Så blev inte sängen förän 04.00 och sen stiga upp 07.00 i morse :P
Idag var vi lediga från skolan, men anledningen till att jag ändå steg upp så tidigt var för att vi var några från klassen som hade planerat att fara till Paradisbadet i Ö-vik och bada! :) Så då var det bara att stiga upp och fara dit! :) Det var verkligen skitkul!! Det fanns en jättelång rutchkana som var ett jättebrett rör där man kunde åka med madrasser, men vi upptäckte att det gick snabbare att åka utan madrasser så då for vi där i typ 10 pers. och åkte samtidigt, det var kaos!! Snurrade runt, skallade, sparkade, puttade varandra :D Men Jävligt kul var det!! :D:D:D
Sen så hade jag, Crille och Linda köpt biljetter till att se Avatar på 3D här i Umeå :) Så då var det bara att skynda sig hem till den :P Missade lite av början, men det gjorde ju inget eftersom jag sett den tidigare :) Var mest bara pinsamt att komma sent och gå ivägen för alla ;P haha :) Den är ju skitbra iaf! Dock så råkades jag snabbt slumra till nångång eftersom jag var/är så jävla trött efter alldeles för lite sömn och sen bad hela dan :P Men som sagt, det har varit en riktig superdag! :) Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen och gå och sova tidigt!! :)

Och imorrn är jag ledig igen! :) Och nu när vi har så här långhelg far en massa från klassen hem över helgen, då blir jag skitsugen och vill också hem!! Speciellt när Nea fyller 20 och allt! Men jag har ju min lilla bejbis jag måste tänka på så jag får hålla mig :P Längtar som fan tills man får fara hem och köra skoter och pimpla!! :):):) Under påsk har Mange iaf lovat att komma och hämta hem oss! :)

Kommentarer
Postat av: Elin B

Haha ojoj va ni är jyr.. de låter så himla kul!! längtar tills jag oxå bor där!

Snart kommer jag och hälsar på! :D

2010-02-05 @ 06:23:09
URL: http://www.snelin.blogspot.com
Postat av: Elin B

Jaa de kommer blir hur bra som helst :) skönt att komma bort härifrån en vända :) å så vill jag pussa å kramas med tova :)

2010-02-05 @ 14:32:46
URL: http://www.snelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0