No lifer

Just nu har jag inget liv, förutom att plugga! :( :( :( Har en hemtenta idag tills på Fredag, ska skriva 2000 ord och svara på några frågor :P Men det blir nog inte allt för svårt, hela den här kursen har varit ett skämt :P Men det är skönt med slöa kurser så jag klagar inte :) Så har jag fullt upp med att plugga till omtenta i Anatomi och fysiologi som jag har på lördag....blööh! och idag var min hjärna helt död, låg och läste i kanske 30min på samma sida och tänkte inte ett skit på vad som stod så jag fick läsa om det om och om igen...så det har inte blivit så jätte effektiv pluggning idag

Kommentarer
Postat av: jw

haha..carita sa att hela filmen har typ gjort så jag blivit som jag blev..hahah

2010-02-17 @ 22:43:56
URL: http://sviskonpaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0