Guess who?

Igår på skolan skulle vi spela in filmer :P Vi fick dra lott om vad vi skulle ha för roller :P Jag fick spela en bög, det var ganska roligt! :D haha :) Fast också nervöst :P Och imorrn ska vi analysera filmerna :P

Sen så har ju Elin varit här på besök från måndag-onsdag morgon :) Alltid kul med besökare!! :D

Igår kväll så kom Emma och Limpe hit så spelade vi charade, sista ordet och sen såg vi paranormal activity :) Mycket trevligt! :)

Idag har jag bakat semlor!! :) Jag älskar hemmagjorda semlor! Har haft lust för att fara till Kalix bara för att få äta mormor semlor!! :) Men jag bakade egna och dom blev riktigt goda dom också, så då klarar jag mig :)

Bjuder på lite bilder på min älskling :)



Jag och Tovis låg och sov och mös idag :)


Chines Tova! -_- chingchongill

TAMAT, TAMAAAAAAT!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: jenny w

TAA MAAAAAAAAAT TAMAAAAAAAT

2010-02-10 @ 22:30:12
Postat av: Emma

Jag som lärt henne att se ut som kines, såklart. Sötis är hon! :>

2010-02-11 @ 10:59:37
Postat av: Elin B

jaa de kommer bli galet kul! :D

2010-02-13 @ 10:39:53
URL: http://www.snelin.blogspot.com
Postat av: d e c e m b e r

Men åh vilken GODING!!! så sööööt :)

2010-02-13 @ 11:28:32
URL: http://nosecrets.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Så sööt! :D

2010-02-13 @ 11:35:28
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0