Das Helg

I helgen har vi bytt ut Linda mot Emma, Limpe och Ronja! :D haha :P På fredag kom dom hit så spelade vi wii och sällskapsspel och såg film :) Sen så sov dom över hära :P På lördag var jag och Emma idioter och begav oss till ersboda när det snöade en massa och gågatorna var oplogade. Vi cyklade då....haha och egentligen skulle vi inte ens köpa nått viktigt, men vi bara älskar ersboda så vi var ju tvungen att offra oss ;) Haha och som vanligt så blev cyklarna överfulla!!! Även om man inte tänker köpa så mycket så slutar det alltid i kaos..Tappade mina påsar typ 4 gånger och sen låg chokladhararna jag köpt i 1000 bitar i påsen :P Men fick iaf köpt en skitsnygg tröja, skitsnygga skor, och lite snygga sommaraccesoarer =) Så nu längtar jag till sommaren och vill beställa sommarkläder nunununu! Men måste försöka hålla mig med att beställa tills nästa gång jag får pengar, annars blir jag ganska fattig direkt :P Sen på löradg kväll åt vi middag, spelade spel och var och bowlade! :) Skitroligt! :) Så sov dom över en till natt ;) Så idag har jag och Emma spelat wii typ hela dan, och lite left 4 dead :) Så har vi ätit varma mackor och smootie :)

Dock så har jag missat en massa pluggtid nu :P Men man måste ju få unna sig lite kul också :) Så får ta igen det imorrn och på Tisdag då jag är ledig!! :P


Min nya tröja och mina nya skor ;) Så fick min bejbis vara med på bilden också :P


Tova och Ronja :) Tova har haft så roligt när hon har fått ha en kompis här hela helgen! :)

Kommentarer
Postat av: Elin B

Åååå va snygga kläder :D jag är shoppingsugen som fan!! kanske måste komma till umeå snart å shoppa ;)

2010-03-01 @ 07:05:31
URL: http://www.snelin.blogspot.com
Postat av: LuuH

HAHAHAHAHAHAHAHAH das nazi-zombie hundar!

2010-03-01 @ 22:53:09
URL: http://luuh.blogg.se/
Postat av: amandasandberg

sån där tröja är skit snygg :)

2010-03-04 @ 21:32:40
URL: http://mannnnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0