Sonisphere next!

bläh, satt och skrev ett inlägg nyss så försvann det! :( Då orkar jag tyvärr inte skriva om lika mkt men kan skriva lite snabbt :P

Ska och jobba natt nu snart och imorgon bär det av till Huvudstaden och Sonisphere! :) Kommer blir skitkul att äntligen få se maiden och mötley crue igen :) Ska även bli kul att se andra artister :) Dessutom fyller Maidens sångare Bruce år imorrn :D Haha så då får vi sjunga Happy Birthday åt honom! :D
Sen blir det att bila hem =) Det ser jag fram emot, alltid kul att bila med kompisar genom Sverige och stanna och äta glass och bada lite här och där ^^, Så på hemvägen blir det att stanna i Piteå nån natt och gå på Nolia! :) Alltid roligt det också =)

Så det blir inte mkt sömn för mig nu, kommer kanske hinna sova 1,5h efter jag har jobbat :P Som tur är har jag ju lätt för att sova i bilar och på flyget så hinner nog sova lite där också :) Sen så blir man ju så pigg och speedad av konserter så jag kommer nog lyckas hålla mig pigg trots sömnbrist :P

Så nu måste jag förbereda mig lite för jobbet och imorgon bär det av på äventyr! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0