So much to do, so little time

blööh nu har jag inte haft tid att blogga på jättelänge :P Vi blev utan internet halva lanet så ^^, Sen nu efter lanet har det varit kalas varje dag :) Torsdag Danne, Fredag Crille och idag fyller mamma år :) Har hunnit vara hos mormor och morfar och sovit där en natt också :) Var där och försökte länsa mormors vinbärsbuske, vilket dock är omöjligt eftersom den är enorm :D Men fick mig en massa vinbär iaf :D Blev tillslut så trött i armarna av att rensa allt så att jag var tvungen att ringa efter Crille som förstärkning ^^,

och nu har all panik börjat komma :( På trosdag har jag en jävla skit redovisningsgrej i skolan som jag inte har börjat plugga nått till och på lördag har jag en tenta som jag bara har börjat plugga jättelite till :( Och nu dom sista dagarna hemma vill man ju passa på att ha roligt och vara med alla nära och kära men det hinner man ju knappt :( Sen ska man ju försöka ha tid att hjälpa Linda att flytta också samtidigt som man ska hinna plugga en massa.

Idag blir det ju då iaf att vara hemma på kalas och ikväll ska jag umgås med mina tjejer en sista dag innan Umeå. Imorrn blir det väl packa och plugga, Måndag blir det väl att fara runt och säga hejdå till alla släktingar, hinna till Ikea, börja packa alla grejer på släpet och sen direkt på Tisdag morgon bär det av till Umeå. Så nu den här veckan som kommer kommer jag ha fullt upp med plugg och skit så kommer nog inte vara nå aktiv här direkt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0