Nuså!

Nu äntligen känns det som att man har lite tid till ett liv igen! :) Nu är alla skolrester bortgjorda! :) Bara man då klarar det också så :P Så då har man fått ha en fri och skön helg. Men imorrn kör det igång igen :P Nu är man ju iaf lite peppad till skolan igen och ska bli jättekul att träffa alla igen =)

Så idag har jag äntligen haft lite tid över till att fota :) Så då har lilla Tovis fått vara modell :) Ska förstora ett kort på henne och ha i sovrummet :) Så har jag beställt en massa kort idag och ska beställa ännu mer =)
Sen idag tog jag mig ork till att göra palt och bjuda en massa på =) Som tur var fick jag ju hjälp av Emma så då gick det ganska mycket fortare än när man gör det själv :)



Mitt hjärta <3







Kompisarna ;)


Sötungen snodde min sovplats igår! ;)

"Låt mig va, jag sover!"

Gissa om jag är nå kär i min sötflicka? ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0