Shoppa!! :D:D:D:D

hihihi igår fick vi äntligen pengar! ;) Då var det självklart stan direkt som gällde! :D Fick köpt en massa roliga saker :) Så nu har jag köpt och gjort jättefint på min balkong! :) Så jag kan sitta där ute i solen och äta frukost! :)

Sen igår på kvällen var Emma och Limpe här så kollade vi filmer och spelade och så :)

Idag har jag och Emma varit på Ersboda och köpt lite mera ;) Så nu är dom här ikväll igen så ska vi spela och se film :) Nice, nice! =)



Har köpt en ny fin lampa och ram till sovrummet som jag älskar!! :) Nu längtar jag bara efter min byrå jag ska ha där inne!! :D



Har gjort fint och mysigt på min balkong! :)


Så unnade jag mig att köpa dyrt schampo, balsam och hårinpackning! Dyra men svinbra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0