Påsklov! :)

Har varit riktigt jävla skönt med ett påsklov och lite vila från pluggandet! :) Och var jätte härligt och roligt att få vara hemma i Kalix! :) Men nu är man tillbaka i Umeå och imorrn börjar skolan för mig igen :P
Har hänt en massa kul på påsklovet:
Crille har blivit farbror åt en jätte söt liten pojke :) Ska bli jättekul när man får träffa honom på riktigt, har bara sett bilder på han än så länge :)
Jag och Crille har varit tillsammans i 3 år! :O haha fan vad fort det har gått :)
Var ut och festade på hotellet och insåg för första gången hur dåligt det egentligen är där :P Man måste vara jättefull för att ha roligt :P Haha och för första gången var jag faktiskt normalt full och inte jätte full..HAHAH! xP Äntligen lyckades man med det! ...
Har ätit en MASSA goda middagar! Haft film/spel kvällar med vänner, varit ute och grillat, varit och skidrat en sväng, varit ute i Danne och deras stuga och umgåtts med släktingar och kört skoter! :D Varit och hälsat på och hjälpt till att fixa i Caritas fina lägenhet! :) Varit runt till allt och alla med Tovis :) Lärt morfar använda msn ;) Morfar är såå stolt över sin nya dator! :D
Så det har varit fullt upp hela lovet! =) Jättekul har det varit! :)


Min fina älskade Donna! Så jag hade saknat henne! :) <3


Mamma Donnis med sina söta små barn! :)


Myshörnan min söta mamma hade bäddat åt mig! :) <3


Påskmiddag i stugan! :)


Christian med sin bejbi! :)


Vilma och jag :)


Tova och Vilma är och busar i snön :)


Sen slocknar dom :P Sötungarna! <3


En fin Ulla-Bella vi gjorde :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0