happy sunday

wooho idag har jag fått mitt älskade bord!!! :D:D:D:D:D <3 Det kom till Luleå på Torsdag, självklart dagen efter att man hade farit tillbaka till umeå igen -_- Men som tur var så var Crilles bror Rickard så himla snäll och kom hit med det idag! :) Så nu har jag äntligen fått det! :D

Sen idag på morgon var min lilla bejbi Tovis jätte glad och sprallig! :) Hon var så himla söt och busig, då blir man själv så himla glad när man ser att hon är så glad och söt! <3

Idag har annars varit en väldigt duktig dag...har städat, tvättat, bakat biskvier och storhandlat :) Så nu blir det en lugn kväll! :) Blir väl att spela wii eller se film eller nått med Rickard ikväll nu när han är här :)


Mitt älskade bord! ;)


och en bild på min tatuering ifall det är nån läsare som inte har sett den än ;P haha :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Men snygg tatuering!! :D Bordet också för den delen ;) haha

2010-04-11 @ 20:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0