Gödda :P

Idag har varit en lugn dag :P Hade en lång skoldag, hade en jätterolig läkare som föreläste :P Tyvärr var jag så trött så jag knappt lyssnade, men man lyckades ändå höra allt det roliga :) sen idag lyxade jag och Crille till det lite och gjorde en jättegod middag :) Sen har kvällen bestått av att sett ikapp en massa vampire diaries som jag hade missat och spelat och så :P och nu är jag trött :P Dricker en pk nu så man får väl se hur länge man orkar vara vaken ;P

Lite roliga grejer läkaren sa för dom som orkar läsa :P haha:
När han förklarade hur en kol lunga såg ut: "Det ser ungefär ut som att en person hade stått och skjutit med hagelgevär på den, Pooooooow"! :P
"ibland måste man stanna upp och fråga patienterna vad fan dom håller på med, för folk kan hålla på med så jävla konstiga saker ibland."
Sen svor han ganska så mycket hela tiden också och jyrade på som fan :)

Förövigt är jag kär i min otroligt söta Tovis!! <3<3<3<3 :)


Våran lyxmiddag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0