Die springfeelings, die!

hahah kul att läsa allas bloggar om hur härlig våren är och vårkänslor och alla är lyckliga...utom jag och min syster som är pessimister som vanligt...haha!

...Nä skojja bara :) Är bara lite bitter just nu för att jag och Emma var ute och gick runt halva Umeå idag så jag förfrös hela mig när man hade långt hem och när jag kom hem svällde mina fingrar upp till köttbullar! haha nu börjar dom tack och lov bli återställda! :D Dom såg ganska roliga ut btw :P

annars idag har jag haft skola hela lååååånga dagen...sen for jag till Emma och Limpis och åt middag där, Emma klippte mig, gick på en låång promenad, såg dh och nu ska jag gå och lägga mig och se på scrubs :)

Nu är jag ledig resten av veckan, förutom en kort föreläsning på torsdag! :) Det gillas mycket! :D

Jag är ju faktiskt oftast optimist! ;) hihiihihihihi

Kommentarer
Postat av: Emma

köttbulle fiiiia, moahahah!

2010-04-21 @ 09:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0