Blubb Blubb

Har visst varit lite dålig på att uppdatera i veckan :P Har väl inte hänt så mycket speciellt :P Klarade läkemedelsberäkningen som man skulle ha 100% rätt på! :D Skit skönt de! :P Har köpt lite nya snygga kläder ;) Och så har jag och Emma varit duktiga och börjat gå med våra stavar nu ;) Tycker det är jättehärligt och roligt faktiskt! :) Jag gillar ju att promenera så :) Och så blir det ju mycket bättre träning med stavar, och billig träning! :) Så vi har gått hela veckan, förutom idag då vi tar vilodag :) Sen har jag haft 0 i "pluggabilitet" (som vi ssk:are kallar det) i veckan..eller ja, i hela den här kursen vi har nu har jag knappt plugga ett skit än så länge :P Så måste börja sätta i gång nu :P Har väl annars mest varit med Emma och jyrat hela veckan känns det som! :D haha :) Men det gillas! :) Och ikväll blir det ännu mer Emma när hon och Limpe ska komma hit och umgås och spela wii och sånt :)
Min Tovis är jättesöt som vanligt! :) <3 Jag vill bara pussa på henne hela tiden! Hon ger så mycket glädje! :)
Nu måste jag nog gå och göra nån middag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0