Take me down to the paradise city..

Jaa vaknade på morgon och steg upp och gjorde sig iordning för att fara till stan med Ida och Sara :) Vi var lediga från skolan idag så :) Så då var det att shoppa en massa, köpte en snygg tunika/tröja, ett par jeans leggins, en mössa och vantar, present till mormor och en skit snygg skinnjacka som jag är skit kär i!! <3 :D Sen efter jag varit på stan typ hela dagen så for jag till Emma och Limpe för att visa upp min fina skinnjacka :P Var där en snabbis. Sen var det att fara hem och äta chickenbitz! gott! =P Sen så upptäckte jag att jag på nått vänster hade lyckats köpa jeanslegginsarna i fel storlek...så då var det bara att cykla tillbaka till stan, och det är en bit att cykla. så cyklade och skulle byta och då fanns inte den färg jag helst hade velat ha kvar i min storlek. Så fick byta till en mörkare färg men det gjorde väl inte så mkt :P På hemvägen for jag till Emma och Limpe igen och hälsade på och var där och såg Idol :) Var ju roligt när Lena och compani var där också :) Sen nu ikväll blir det att ta det lugnt och se på film :)

..egentligen var det tänkt att jag skulle passa på att göra bort läxa idag när man var ledig men så blev det inte...som vanligt. Måste ta tag i läxan nästa vecka ;P

Sen så igår på kvällen hade jag, Sara och Ida planerat en spelkväll hemma hos mig :) Så då gjorde vi fruktsallad vi åt och kollade på Idol =) Men sen började Sara må dåligt och for hem så då ringde vi hit Martin som förstärkning så spelade Jag, Ida, Martin och Crille lite wii och "med andra ord" :D Det var hela tiden jag och Ida på lag mot Martin och Crille och jag och Ida vann ju då självklart i allt!! ;) Det var riktigt trevligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0