Right here waiting for you

idag började jag dagen med att göra en jättegod frukost, fil med en massa goda frukter i. hade t.om. körsbär i, precis som i turkiet! Skitgott! Fast var nog godare i turkiet med turkisk yoghurt och persikor och hela köret, men med fil var också jävligt gott!



haha sen har jag försökt plugga hela dagen typ men det har inte gått så vidare bra, och igår gick det också åt helvete ^^ Fattar inte vad jag gör när jag ska plugga! allt annat än pluggar iaf verkar det som... Men har iaf varit i biblo och lånat lite böcker och kopierat och lite sånt, så har fått lite gjort iaf!! :) Så har jag varit hos mormor och hälsat på så fick jag se hennes hotellrum och så där :) och nu ikväll har jag kollat på idol :)

Har även fått veta idag att det blir av att para min lilla bejbis!! :) Fan vad bra, jag vill ju så gärna ha en av Donnas valpar, så får man hoppas på att den blir lika söt och liten som Donnis! :) Söt lär den ju garanterat bli iaf! ;) Jag saknar Donna så grymt mycket och jag vill så gärna ha en hund nunununu!  Så jag är så himla glad att det verkligen blir av att skaffa valpar med Donna! :)
Sen så kanske jag får besök av familjen i slutet av månaden och då kommer min lilla bejbis till mig! ;) Det hoppas jag blir av! =)


Min älskade Bejbi Donna! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

ÅH vad roligt!!!!!! :) Jag vill ha en till hund NU NU NU :D haha

2009-09-16 @ 00:22:05
Postat av: Nea

jag vill fan också ha en donna valp ;)

2009-09-16 @ 16:37:38
URL: http://linneahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0