Nollningsveckan

Har varit så grymt jävla kul! :D Nu har den hållit på i 10 dar. vi har varit lediga 3 dar tror jag fast 1 av dom dagarna ordnade vi eget bullfika några stycken :) Vi har supit 7 dar och 3 av dom dagarna har jag supit bort min cykel och sovit borta (1 gång hos Martin och 2 gånger hos Ida:) tappade även bort min jacka 1 dag ;P Men jag har haft jävligt tur och fått tillbaks min cykel alla gånger! :D Sist jag tappade bort den var jag helt säker på att den hade blivit stulen men sen dagen efter fick jag reda på att jag hade lämnat den hos en fadder där vi hade varit på efterfest vilket jag helt hade glömt bort! xD och 1 av dagarna när jag tappat bort den så visste jag faktiskt vars den var men jag visste bara inte hur jag skulle hitta dit den var ;P Så kort sagt så är alltså supa det enda vi gör på våran nollning! ;) men har även haft några nykterhets saker på dagarna också :P och nollningen ska fortsätta till på fredag! :) Har även hunnit prova på att festa osminkad och i mjukiskläder! :D (Y)

Idag har jag då iaf varit ledig så nu har jag äntligen hunnit få upp min bokhylla och fixa lite mer här hemma! :) Sen så kom mormor och morfar hit idag! :D:D:D:D Så då har jag varit och hälsat på dom och sen kom dom hit och hälsade på också! :) Känns jättekul och skönt att dom är här! :) Så då ska jag också passa på att utnyttja deras bil också så kan jag fara och köpa lite större grejer och sånt som jag behöver! :) Så då blir det att fara på stan och shoppa med mormor någon dag! :)

och jag saknar min lilla bejbis! <3

Kommentarer
Postat av: LuuH

Haha, jak saknar dig med! ;)



Btw kanske jag kommer till Umeå till veckan också, måste bara ragga upp nå folk som kommer med (Y) Vi får la se!

2009-09-07 @ 00:29:51
URL: http://luuh.blogg.se/
Postat av: LuuH

Jag missade visst dina comments XD Stövlarna är jävligt nice! Sköööna ;) Shakade då loss med dom på hotellet igår och hade inte det minsta ont i fötterna, och det var inte bara tack vare alkoholen! MCn tillhör en kille som har lämnat den på rep åt oss ;) Leka!

2009-09-07 @ 00:54:43
URL: http://luuh.blogg.se/
Postat av: jennywikstrom

LOL !!!

2009-09-07 @ 19:27:22
URL: http://jennywikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0