lugnet efter stormen

Haha ja nu är det lugnt här hemma igen! :D:D Haha skojja! ;P Nä det var jätte kul att ha kalixbesök över helgen :) Men nu har dom iaf farit hem igen :P Men hann iaf vara med Linda och Emma på ersboda och handla lite grejer. Köpte ett litet avlastningsbord att ha i köket och lite annat smått och gott. Sen har jag varit duktig och städat :) Det behövdes! :P Sen blev det att ligga framför tv:n och slöa :) Nu ska jag börja se true blood tror jag, så får vi se om det är nånting som är värt att se ;P

Kommentarer
Postat av: Jenny S

De är så värt att se Fia! Har sett alla avsnitt nu! Skitbra är de! :D

2009-09-14 @ 14:31:46
URL: http://jennyelinmaria.blogg.se/
Postat av: LuuH

Haha jaa och akta beroendeframkallande! ;)

2009-09-14 @ 16:32:19
URL: http://luuh.blogg.se/
Postat av: Elin B

Inte alls så långt :P bara till hällfors. de är ganska oplanerat. anna har ju bott där nu innan hon for till usa, så nu ska jag bo där i nån månad bara :)

2009-09-15 @ 15:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0