Kalixbor på besök

Japp nu är då Linda, Danne, Fredrix och Ekberg på besök här i Umeå :) Dom kom hit på torsdag kväll och ska vara här tills imorrn :) Igår var vi alla på stan på dagen och shoppade lite ;) Älskar mina nya kläder! :D Sen hann jag bara hem och fixa så drog jag iväg till Ida på förfest :) Där vi även fixade oss töntiga eftersom vi hade våran lillsittning sen kl.19.00 med temat: tönt. Det var roligt på sittningen och vi fick god mat! :) Speciellt förrätten tyckte jag var skitgod! :) Sen efter att man ätit och umgåtts blev det såklart dansa. Sen for jag därifrån och for till Origo istället för att vara med mina Kalix vänner som skulle dit :) Så det var en väldigt rolig kväll iaf :)

Nu idag har vi mest legat framför tvn och slöat. så har jag börjat läsa på min bok som vi har som uppgift att göra! :) Sen har jag nu också fått veta att jag får vara kvar i Umeå på min praktik!!! :D:D:D fan vad skönt!! Vi hade annars kunnat hamna vars som helst i västerbotten. så då är jag glad! :) Ikväll blir det nog inge fest eftersom dom andra ska kunna köra bil imorrn :P Så det blir väl en hammakväll att bara umgås och spela spel och så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0