spelkväll

Idag kom Nea, Carita, Emma och Limpe hit :) Då spelade vi lite wii, åt kladdkaka och spelade med andra ord :) Så fick jag även en förtidig födelsedagspresent :) Fick en snygg tunika från gina och lite småsaker :P Sen skulle Nea, Emma och Carita fara på bio :P Jag ides inte följa med för jag vill hellre fara och se fame som jag är lite kär i ;P Blir förhoppningsvis att se den till helgen med Tina och David! :D Haha, stackards David! ;P Så då stannade Limpe här så fick jag spöa han och Crille i alla mina wii spel ;P haha =) Mycket roligt! :) Så bjöd vi han på skorpor och te :)  Sen när han skulle gå hem så gick jag och Crille på en promenad och följde honom :P Då blev vi inbjudna så då blev det att vara där ett tag och kolla lite tv :P Så det var väldigt trevligt :)

Nu blir det sängen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0