Plugg

Idag har jag varit ledig, så skönt! :) och då har jag varit skitduktig och gjort läxa typ hela dan! typ första dagen det för en gångs skull faktiskt gick bra att göra läxa också! Annars brukar det alltid vara så att jag tänker göra läxa men ändå inte får något gjort, men idag fick jag mycket gjort så! :) Sen så for jag till mormor och var där och såg idol och så där med henne! :)
och nu när jag kom hem så kom jag på att jag skulle ha träffat min handledare idag ;O och jag hade helt glömt bort det och glömt meddela henne att jag var ledig idag. Så nu har jag ganska dåligt samvete. Man skulle själv ha blivit ganska irriterad av att gå runt och leta en elev och så var jag inte ens där. ;o får ringa och be om ursäkt imorrn.
Nu ska jag äta nått sen måste jag fara och möta Emma och ge henne några verktyg vi hade lånat av dom. Sen blir det nog att se på Gossip girl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0