Mario Kart for the win!

Ja nu i helgen var Tina och David här och hälsade på :D Dom kom hit på fredag kväll/natt :p Då var jag och festade, fast det blev att fara hem tidigt så :P Så då var vi och hälsade på hos Emma och Limpe en snabbis innan vi for hem till mig. På Lördag var det shopping som gällde :P Tina hittade dock inte så mycket ;P Jag köpte 2 linnen och lite underkläder :) På kvällen kom Emma och Limpe och hälsade på :) Då blev det att spela en massa wii och lite med andra ord! :) På fredag köpte jag Super smash bros så då spelade vi det också :P På Söndag spelade vi också en massa wii och även lite cs ;P haha vi körde Mario Kart med 32 banor 3 gånger under helgen+ att vi även körde det 4 banor flera gånger också :P Så det blev en jävla massa Mario Kart ;P Men det var faktiskt jätteroligt! =) Sen idag innan dom for så spelade vi ännu mer Mario kart ;P Så nu är det tråkigt när dom har farit :P Om jag inte hade varit tvungen att plugga nu i veckan så hade jag tvingat dom att stanna längre xP Men nu den här veckan är det hårt pluggning som gäller. Var och pluggade efter att Tina och David hade farit idag och fick riktigt mycket gjort! :) Sen efter allt pluggande for jag och Crille på bio och såg fame! :) Var tvungen att tvinga med mig Crille eftersom ingen annan ville se den med mig xP Den kändes ändå på nått sätt lite små töntig men ändå så gillade jag den för att jag bara älskar musik och dansfilmer :P Vet inte varför men jag får rysningar när dom sjunger och dansar så bra :) och det var då bra musik med i den :) Nu blir det sängen :P Skola imorrn, då ska vi visa upp våra filmer vi har gjort! haha :D

Har även råkats beställa Guitar Hero World tour! haha kunde inte hålla mig det var typ 45%rea ;P Så det var trummor, gitarr, mick och spel med för typ 1000kr :P Det var billigt annars kostar bara trummorna så mkt :P

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja de skull vara kul, vem vet kanske blir den veckan/helgen vi far hem ;)HOPPAS annars kommer jag kanske med dig ;)

2009-10-27 @ 20:13:21
Postat av: Nea

Jaa det låter ju som roligt men ändå känns det så främmande och allt, nog för att jag behöver se nåt annat än kalix. och så har jag ju er två där och det gör ju det hela mycket bättre :) Men ja, om jag kommer in på skolan kommer jag nog garanterat iaf.. JAA jag är inte så bra på att blogga, haha ;)

2009-10-27 @ 21:05:42
URL: http://linneahjelm.blogg.se/
Postat av: LuuH

HAHA, Mami hatade fan Fame XD Jag vet inte ens varför men .. LOLZ

2009-10-27 @ 23:23:29
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0