Home sweet home

mjo nu har jag bestämt mig för att fara hem till Kalix imorrn :) Emma och Anniken fyller/har fyllt år så måste ju fara hem och fira dom! :) jabbar till kring 16-tiden imorrn sen blir det äta middag och gå till stan. halv 6 går sen bussen mot Kalix :) och jag ser faktiskt fram emot att åka buss, ska ta med bärbara så kan jag sitta och göra läxa på bussen så kanske man får nånting gjort! :P Sen så är det mysigt att åka buss när det är mörkt ute :P Då kan man ju sova också :P Så bussen är framme i Kalix kring 00-tiden. Ska bli så skönt att få komma hem och träffa Donnis, familj, släkt och vänner och få äta Manges mat! ;) Ser jag fram emot. Så blir hemma tills på Söndag då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0