High five

mjo i helgen var man då hemma i Kalix!:) Det var skitskönt att vara hemma! :D Fullspäckade schemat så jag hann vara med Donnis, familjen, släkt och vänner =) Helgen var skitkul! :) Sen i veckan har det varit jobb. Måndag var det stressa runt överallt hela dan. Tisdag var det jobb, ersboda och lata m.m. Så fick vi äntligen våran tv igår!! :D:D:D:D:D Det var då på tiden! Så då blir det roligare att spela wii ;) Kanske man ser bollarna i tennisen. haha! Så nu längtar jag bara tills jag får tapetsera så jag kan hänga upp mina hyllor sen så jag får plats med alla mina saker :P Just nu är alla prydnader och tavlor ihoptryckta överallt ;P Men dom borde ringa snart om tapetseringen iaf! :) Sen idag har jag varit ledig :) Så då har jag varit duktig och städat :P Spelat wii, hälsat på mormor m.m.

och nu till helgen ska hela familjen komma hit och vara här :)

Kommentarer
Postat av: LuuH

Yeeey och då får jag också se av er lite ;)

2009-10-14 @ 23:42:25
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0