Helgen

Ja då var den helgen snart över :P Var riktigt kul att ha familjen här och min älskade Donnis! <3 :) Dom kom då på fredag så då satt vi och kollade på Idol och åt lite godis :P Sen spelade vi wii åt varma mackor och var ute på promenad :P På lördag var det självklart shopping som gällde! :) Dock inte så mkt för min del eftersom jag slösat bort mitt studiebidrag för ganska länge sen! ;P haha :P Men köpte iaf 1 tröja som jag älskar! :D På kvällen var vi hemma och tjorvade och spelade wii, fikade en massa gott, gick på promenad och hälsade på Limpe m.m. :) Det har varit så mysigt när Donna har kommmit och pussa på man varje morgon! <3

Och imorrn börjar skolan igen! :) Då får jag träffa mina söta Umeå vänner! Var ju så länge sen!! :) Så det blir roligt! :) Sen efter skolan blir det plugga så man får färdigt grupparbetet någon gång :P

Nu blir det att ta det lugnt ett tag sen kommer väl Kalix tjejorna hit och hälsar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0