Halloween

Ja då var det halloween. Jag såg fram emot och hoppades på att det skulle komma nå roliga ungar hit och tigga godis, så jag skulle få känna mig snäll och ge dom godis. :D Så jag bad Crille fara och köpa hem lite godis så vi skulle ha att bjuda dom på :) Så det slutade med att Crille köpte hem SKIT mycket godis och dessutom en massa äckligt blandgodis som typ ingen av oss gillar! -_- Och väl hemma med godiset så kom vi på att våran port är låst!!! Så ungarna kommer ju inte in i vårat lägenhetshus! Så nu har vi i en massa inte så gott godis som vi kan bjuda bort åt gäster.

Igår var det spela Guitar hero, lite plugg och på kvällen kom Emma och Limpe hit! :) Då blev det att se idol, spela lite till guitar hero och spela "med andra ord" och skrattgrina ;) Lika trevligt som alltid! =)

Får se vad man hittar på ikväll :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0