Guitar Hero Fia..

..Not! haha :D Idag har jag fått hem nya poletter till med andra ord och så har jag fått hem Guitar Hero world tour med trummor och hela köret ;P Men felet är att jag blir jättestressad av att spela guitar hero ;P Speciellt när det låter i wii kontrollen varje gång man missar en ton! Så jag får ont i magen av att spela det så var kanske inte så bra spel för mig! haha ;P Nä men det blir nog bättre sen när jag väl blir bättre på det ;P Annars idag var jag ledig och hade planerat att stiga upp 8 för att plugga hela dan, men det gick då åt helvete. Orkade inte upp så jag sov till 10 istället och då kändes det som att alla böckerna på biblo skulle vara tagna så jag ides inte fara dit, så då tänkte jag plugga hemma vilket alltid går åt helvete. Så det blev inte så mkt pluggandes idag :P Så då får det blir pluggdag imorgon istället. Sen så ringde de även från min praktikplats och ville att jag skulle jobba extra på fredag!! :D :D :D Vilket jag självklart inte tackar nej till ;P Så det var väldigt nice! :) nu blir det iaf att göra lite läxa som jag ska ha seminarium på imorrn i väntan på true blood! :)


Min gitarr :) Det roligaste med Guitar Hero är ju att få designa gitarren xP HAHA! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

MEN SÅ NAJS ASSÅ! :D puss på rejj

2009-10-28 @ 21:17:40
Postat av: LuuH

Åååh nu vill jag komma och gespielen.. Haha, vi har lite True Blood feber hära, Danne och Moster nöter. Och så får vi ladda hem CP3 när alla inte har det och dum Crishan har flyttat med sina värdefulla skivor ;D



.. PLUGGA!

2009-10-29 @ 00:06:26
URL: http://luuh.blogg.se/
Postat av: Nea

Åh vad kul, nu vill jag komma och nörda ;)

2009-10-29 @ 14:20:54
URL: http://linneahjelm.blogg.se/
Postat av: Emma

men fia, är inte din från typ ... ICA?! :D hahaha ;=)

2009-10-29 @ 20:59:04
Postat av: Emma

men fia, är inte din från typ ... ICA?! :D hahaha ;=)

2009-10-29 @ 20:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0