Good stuff

Igår blev jag och Robin färdiga med vårat grupparbete!! :D Så skönt att ha det bortgjort! :) Så har skickat in det till läraren idag :) Sen igår kväll var vi några stycken som for till en annan Robin :) Där blev vi bjudna på tigerkaka och blåbärspaj som han hade bakat :P Riktigt gott var det! :) Och han hade en jättefin lägenhet :) Så det var riktigt trevligt att vara där och umgås lite :)

Idag har vi spelat in en film med basgruppen :P Jag var vårdare :P haha det blir roligt att se :P Sen for jag till biblo och skulle göra läxa men då var alla Omvårdnadsböckerna som vi ska ha tentan på upptagna. Men lyckades få tag i en kursbok iaf som jag lånade hem :P Eftersom väldigt få i min klass har köpt kursböcker så lär det ju vara krig nu på biblan om dom som finnds där ;P Ska försöka orka upp imorrn när jag är ledig för att fara till biblo och plugga ;P Sen så kom jag på en sak idag! Tentan är just på Måndagen efter halloween helgen!!! Fan vad tråkigt!! Hur ska man då ha tid att gå ut och festa då! :(

Lol upptäckte just en ful grej. Jag har hela tiden trott att det skulle komma ett nytt Super smash bros spel till wii. Och idag upptäcker jag att det inte ska det. Jag har trott det sen jag fick mitt wii och därför har jag inte köpt det super smash bros som finns för jag hade tänkt köpa det nya som jag trodde skulle komma. Men idag upptäckte jag att jag hela tiden har läst fel. Det var ett nytt Super Mario bros som ska släppas, inte ett nytt super smash bros. haha så nu har jag väntat på ett spel i flera månader som det visar sig inte ens finns. Gah. Då blir det att beställa det Super smash bros som finns snart iaf!!

Kommentarer
Postat av: LuuH

Haha, oops du ägde dig själv. Akta farligt ni får i helgen när Tina och David kommer ;D

2009-10-22 @ 21:36:15
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0