Sweet paradise

Jahapp då var man hemma igen, tyvärr ;P Hade gärna stannat i Turkiet 1 vecka till! :D Veckan gick så fort å det var så underbart å härligt och allt känns som en dröm typ :P Igårkväll var det så overkligt att tänka att på morgonen var man där och badade i medelhavet och sen på kvällen satt man hemma i Kalix igen.
Dom flesta dagar har man bara legat på stranden och solat och badat hela dagen. Frossat i sig alla goda maträtter och alla efterrätter. På kvällarna var det att se på underhållningen som var och sen sitta och dricka och umgås. Så vart det dans 1 kväll också :) Så har vi rökt vattenpipa :D Det var riktigt kul, ångrade att jag inte köpte hem 1, men Danne gjorde det så man får fara dit och röka xD haha :D Sen på Onsdagen for vi in till staden Belek och kollade där i affärer. På Lördagen for jag och Crille in till en vatten park där vi badade och åkte en massa rutschkanor och blev pussade av en apa :D Har kort på det ;P Sen på lördagkväll blev det att fara in en snabbis till en marknad också. Jag köpte inte så mycket, bara 1 långärmad tröja, ett par shorts och en hilka att ha på huvudet..var tvungen att ha hilkan för jag hade bränt hårbottnen xD Sen blev det ju att köpa billiga saker på taxfreen också :) Sen har jag även klippt mig också, Blev väldigt nöjd! :)

Lägger upp bilder senare nu måste jag ut i solen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fara till Danne och röka på! HAHA! XD

2009-05-18 @ 12:06:37
Postat av: kokarorinonononon

Åh hoppas ni har haft det jävligt bra :D Vi får höras snart :) Puss saknar dig!

2009-05-18 @ 21:54:48
Postat av: Kaaarin

Åh hoppas ni haft det roligt :D Vi får ta och höras snart :) Puss saknar dig <3

2009-05-18 @ 21:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0