Våffeldan

Var det idag :) Då hade Mormor bjudit oss att komma dit och äta :) Det var väldigt gott :P Crille och Danne hade våffeltävling som Crille vann ;P Annars idag började jag dagen med att vara väldigt snäll och duktig och städade Crilles rum när han var borta på nått möte :P Det var ganska jobbigt för det kryllade av katthår ;P Men sen när Crille kom hem så blev jag belönad för då hade Crille köpt hem Baugetter från Myggan åt oss som han bjöd mig på =) Dom var ju då skitgoda som vanligt ;P Sen så var jag ute och gick med Nea en sväng så gick jag sen till henne och var där ett litet tag och kollade lite tv :P Sen for jag tillbaks till Crille så spelade han och jag Resident Evil 5 tills vi for till mormor och morfar :P
Nu blir det att kolla Scrubs :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Men juste ja, du har ju inte fått hem den än :P men då får jag se sthlm-kläderna ist :D:D ja jag vet, bäst att inte oroa sig nåt i onödan :) ses imorgon!

2009-03-26 @ 22:12:17
URL: http://www.snelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0