Utedag

IDag var det utedag för Furuhed. Då for Jag, Nea, Jenny.w och Jenny.S Till backen :P Först for vi till skolan och hämtade baugette och festis :) Sen for vi till backen men då hittade vi ingen som skulle ta närvaro på oss så då for vi hem en sväng. Sen for vi ut till tjärn för att fika lite och ha mysigt :P Så satt vi där på isen och var ute ett tag :) Så kom Linda och Donnis och hälsade på en sväng :P Sen började vi frysa lite å då for vi hem till mig och spelade lite Jeopardy :P
Sen kom Crille och hämtade mig med skotern :) Så fick jag köra hem den till han :) Fick hem mitt skoterkort igår så det var roligt ;P Sen har jag och Crille spelat Resident Evil 5 på ps3 :D Väldigt kul när man kan vara 2 i det! :D

Och igår låg jag hemma och var jätte trött och bara glodde på tv och såg fram emot en lat hemmakväll, men då ville Jenny.W ha mig till henne och spela med andra ord med henne, Nea, Jenny.S, Emelie och så kom Linda med också. Jag kan ju bara inte tacka nej till spel så då blev det ju då att fara dit :) Men drack en pk innan vi for dit och väl där så piggnade jag till lite så det var mkt roligt iaf :)



Jenny.S, Jenny.W och Nea ute på isen på Djuptjärn :)

Kommentarer
Postat av: LuuH

Hahah, DET förklarar ju varför du var så hyper igår ;D

2009-03-19 @ 21:06:46
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0