Ute i skogen

Har vi varit idag :D Det var Jag, Emma, Linda, Nea, Elin, Karin, Malin, Stefan och Johan.G :D Jävligt kul och härligt :) Blev mycket tjorv och god korvgrillning och goda kakor ;) Vi körde skoter ut till stenträsk där vi var i en stuga och grillade och så. Tjorvde där utanför :P Sen for vi till Johan en stund och kollade lite hur han bodde å så :P Var väldigt trevligt iaf =) Och nu hinner man inte träffa Karin nå mer men det är ite så länge till påsklovet då man får se henne igen! :D


Gruppbild :D Stefan som fotade :p



Inne i stugan vid Stenträsk :)



Nea var bögigast och hade väldigt "snygga" kläder xD


Emma ville vi egentligen inte ha med så vi låste ut henne ;)


Körde fast lite också xD Skotern med kälken som jag och Linda satt på sjönk ner lite xD Då blev vi ganska blöta ;P

Kommentarer
Postat av: Emma

HAhahahhhhahahha! jag dör vilka jävla kinder jag hade på den bilden, och min näsa ser ju skit lång ut?! :O hahah

2009-03-03 @ 23:11:25
Postat av: Nea

fyfan vad snygg jag var ;) måste sno !

2009-03-04 @ 19:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0