Torsdag

Och imorrn far vi till sthlm och på Lördag ser vi Metallica! :D Fan vad kul! :D Så idag blir det att packa :) Och fara till mormor och morfar och äta middag och se hockey =)

Igår var jag med Mamma och Tina i Haparanda :D Det var kul köpte lite grejjer på Ikea =) Så höll Tina på att svammla ganska mycket ;P Så var vi och åt på en kina restaurang där jag råkades beställa jävligt stark mat ;P Vilket Tina då tyckte var skitkul :P Brände på läpparna och i halsen men jag åt ändå ganska bra ;P

***

Nu har man varit hos mormor och morfar och sett hockey! :D Och Luleå var skitbra! :D mkt rolig match :)
Och idag har jag köpt en kamera! :D Har velat göra det ett tag och idag blev det att jag gjorde det ;P Kunde inte hålla mig längre :D


Den snygga kameran jag köpt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju fan hur nära som helst nu! :D :D :D :D



En sån här dag man sitter och lyssnar på master of puppets hela dagen och fnissar för sig själv! :D

WOOOO! DAMPRYCK!! :D

2009-03-05 @ 16:20:01
Postat av: David

Så on att man glömmer skriva sitt namn :P

2009-03-05 @ 16:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0