Paarty Paarty

Ikväll blir det fest med tjejorna! :D Jävligt kul för det var jävligt länge sen! :) Så då är man taggad :) Dock inte lika kul att man var tvungen att stiga upp mellan 07.00-08.00 på morgon och sen sitta och skriva prov hela dan. Har lite ont i huvudet men vi får hoppas att det snart går över :P Nu har man iaf fått prova på att göra högskoleprovet en gång :P

Igår efter skolan for jag till Emma och väckte henne och Limpe! :D Är skitkul att väcka folk ;P Sen gjorde jag och Emma projektarbete :) Så bjöd Emma mig på mkt goda hemmagjorda French Hotdogs :D Mkt nice ;) Sen for vi till Neas mamma för att vänta på att Elin skulle komma till Kalix och umgås med oss =) Så när hon kom så blev det fika på lyktan :) Sen stan en sväng och sen for vi till mig och pratade, spelade "Med andra ord" och så fick jag visa mina kläder jag köpte i Sthlm till Elin :) Sen på kvällen blev det att kolla Let´s dance :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0