Metallica

Är så jävla underbara! Älskar deras musik! :) Så jävla härligt att höra :P Stod typ längst fram hela konserten utom sista låten då jag blev hoppad bakåt när alla hoppade som fan ;P Jävligt kul att se dom igen iaf =D Annars har det varit jävligt kul att vara i Stockholm också =) Har köpt en massa fina sommarkläder som jag älskar ;) Och en skitfin studentklänning som jag är jättekär i! :D Så är mycket nöjd med allt jag har köpt :) Tyvärr så glömde jag ta med kamerasladden hit till Näsbyn och har inget internet hemma så kommer inte kunna lägga in bilderna förräns kanske på onsdag eller nått :P Men dom kommer! :)


Kan iaf lägga upp en bild som jag knäppt med mobilen ;P På den snygga Metallica halsduken och plektrumet jag fick ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0