Dead fish

Började dan med skolan :P Sen hade vi hål så då for jag till Emma och gjorde projektarbete :) Sen tillbaks till skolan och hade musik som är väldigt roligt! :) Efter skolan for jag med Jenny.W, Jenny.S och Nea på stan en sväng och sen for jag, Jenny.W och Nea till Neas pappa. Sen bjöd Jenny hem oss till sig på begravningsmiddag för Sverker som dog igår. R.I.P Sverker! Han var en fin fisk. Och faktiskt tyckte jag han levde förvånansvärt länge i Jennys vård :D Sen efter middan var vi kvar ett tag och såg lite tv tills jag och Nea for till mig. Så var vi här ett tag och så kom Crille hit också :P Sen for jag, Crille, Linda och Nea till mormor och morfar och åt butterbulla och spelade nintendo 64 :D Hade varit sugen på mormors butterbulla hela dagen :P Den är så jävla god! :) Nu på kvällen blir det kolla lite tv :P


Sorgsen Begravnings middag.


Gödda! ;P

Kommentarer
Postat av: Elin

Oh No! stackars sverker! :(



Jo jag vet, de är just det som är problemet :P de finns så hiiiimla många snygga xD de är så svårt att välja! haha :D men jag och mamma ska fara till luleå och kolla :)

2009-03-24 @ 10:18:39
URL: http://www.snelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0