:D

Igår var det mycket fint väder ute :P Så då gick jag och Nea efter skolan ut på en härligt promenad med Nea och deras hund Steppa :) Fast ibland blåste det lite kallt :P Sen gick jag till Crille där vi spelade lite Resident Evil 5 :) Sen for vi till dj och på kvällen var det innebandy som vanligt, dock hann vi inte spela nå länge för det skulle vara skidtävlings prisutdelning där :P Sen efter det blev det att se film :P Såg Step Brothers och den var bra fast jag slumrade nån gång snabbt som vanligt ;P

Sen idag blev det att vakna ganska tidigt så for jag, Linda, Crille, Mamma och Mange till Luleå :) Och nu har jag köpt balklänning! :D :D :D Tycker den är skitfin! Men jag hade skitsvårt att välja mellan den jag köpte och en annan skitfin! :P Då får man börja köpa saker att ha till den :) Fast har inte fått hem den ännu för dom skulle sy till den lite efter mina mått :) Sen köpte jag bara lite annat småtjafs :P


Kommentarer
Postat av: LuuH

Stepbrothers var skitkul! Att du kan somna till sånt ;)



balklänningen är döjävlasnygg!

2009-03-21 @ 19:56:53
URL: http://luuh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men Fia det gör den inte alls :P Den är bra! Step brothers är skitkul!!

2009-03-22 @ 21:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0