blöööh

Har sovit hos Nea från igår till idag :D SÅ var med henne igår kväll, vi pratade, såg lite tv och var runt stan en sväng :P Så kom Linda förbi en sväng och var med oss också  :P Så var jag då med Nea idag på dan också :P Så gick vi runt stan en sväng till, mest för att det var så fint väder ute ^^, Sen gick vi till Anniken och var där en sväng till vi skulle ha en idrottelektion ;P Sen har jag bara varit hemma och tråkat. Nu är det snart Desperate Housewifes man får se iaf :D Sen blir det nog ut och gå med min älskling Donnis och lyssna på ipoden, det brukar vara härligt och uppiggande :) 

Och imorrn ska jag nog mest troligt med Linda och Mamma till Luleå och kolla om jag hittar nån balklänning :D Det blir kul =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0