Back to school

hehe hade först skoldan idag sen lovet ;P Var ledig Tisdag och Onsdag :) Men var ganska kul att vara tillbaka och träffa dom man inte sett på ett tag =D Och nu har vi extremt slött schema, har typ 2 kurser som vi måste vara på. Ingers lektioner får vi nästan alltid jobba hemma med förutom när vi ska redovisa och så har vi typ 10 veckor på oss att göra 4 områden i kursen, vilket man kan göra bort på 1 vecka ;P

Sen när jag kom hem från skolan så var det ju så fint väder ute så då gick jag och Crille ut med några av Crilles hundar på isen =) Det var härligt :P Så ville Fredrix också ge sig ut på äventyr i solen så då körde han skoter hit in till Kalix och kom förbi hit och hälsade på en sväng :)

Sen den största delen av den resterande dagen har jag hållit på att tjorva lite med bilder ;P Och datorn har verkligen arbetat mot mig så det har tagit VÄLDIGT länge!

Så har jag och Crille självklart kollat på hockey som dock inte gick som man ville :(

Nu ska jag fortsätta bråka lite med datorn tills den gör som jag vill och sen ska jag nog spöa Crille i en NHL match ;)


Jag ute på isen med Yatzy, Feja och Faxa :)


Crille och Fredrix spelar Tennis :) Det gick inte så bra för oss när vi körde mot datorer ;P

Kommentarer
Postat av: Jenny S

Hundarna är så fina! :D

2009-03-13 @ 14:56:02
URL: http://www.jennyyss.bloggagratis.se
Postat av: Elin

haha ja jag vet, jag blir helt galen för att jag vill ha så mycke grejer! :D hihi

2009-03-13 @ 14:57:11
URL: http://www.snelin.blogspot.com/
Postat av: Elin

Tack Fia-lotta :) <3

2009-03-15 @ 12:21:55
URL: http://www.snelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0