Studentveckan

Har varit så jävla kul!! :D Har haft så jävla roligt med klassen hela veckan.

Måndag- Då var vi med klassen ute på trollön, där vi gjorde olika tävlingar som blåste blåsrör, paddlade kanot m.m. Så grillade vi korv och blev bjudna på tårta av Inger :) Sen blev det att hoppa in i Badtunna och vissa av oss tog även ett snabbt dopp i havet :) När vi var färdiga där blev det att fara hem och fixa sig tills kvällen. Då på kvällen blev det att fara till Lisa på klassfest :D Och där var det jävligt roligt :) Sen slutade kvällen med att vi var 13pers i en långmerca ;P

Tisdag- På morgonen när alla vaknat så var vi på strandängarna och umgicks. Spelade även lite Volleyboll :) Sen blev det att vara hemma och fira Linda :) och senare på kvällen blev det att sitta hos Lisa igen och umgås.

Onsdag- Då fick man tvinga upp sig tidigt för att fara på guldägget :) Det var roligt! :D Och vi kämpade hårt, vilket ledde till att vi vann (från baklängeshållet! xD) Haha ;P Sen var det bowling med klassen och efter det mat :) Det var jävligt trevligt! =) Efter bowlingen var vi några som for till Emma och satt där och umgicks med Emma och Elin :) Sen for vi till Strandängarna där det var en massa studenter :D Sen en snabb efterfest och sen blev det bus ;> haha :D Jävligt skoj! Hahaha sen slutade kvällen på Emmas golv! :D haha jag for dit och sov och låg och svammlade med Emma och Limpe en hel massa! :)

Torsdag- Balen :) Fick tvinga sig upp hos Emma trött som fan och fara hem och börja fixa sig :) Var roligt på balen och jääävligt god mat! :)

Fredag- Champagnefrukost hos Jenny :) Sen på skolan där vi hade jävligt roligt :D Utsläppet, Hem och få presenter, äta god smörgåstårta, umgås :) Efter det blev det att fara till Nea där vissa från klassen var :P Sen då gick man ner till grodparken där man umgicks med en massa :) Hade en jävligt rolig student iaf :) Nu kommer man få sakna våran jättebra klass!

Sen Lördag blev det slöa som fan. Och idag har jag varit och spelat paintball. Det är skitkul :9 Men blev skjuten i huvudet 1 gång vilket gjorde lite ont ;P Sen blev det visst lan ;o Jag som inte hunnit vila ut mig sen efter studenten ;P Och imorrn ska jag orka upp och jobba. Så det blir jobbigt ;P

Och jag har varit så slö så jag har inte orkat lägga upp bilder från studentveckan än. Men det kommer nån dag när jag orkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0