Lägenhet fixad! :D

Yes jag och Crille har fått en 2:a i Umeå nu!! :D Fan vad glad jag är då! Var lite smått rädd att vi inte skulle få någon! Fast vi tänkte ändå skicka Martin att fara och kolla på den och knäppa lite bilder innan vi helt och hållet tackar ja. Men om man inte skulle vara nöjd med tapeterna och så, så är det ju bara att man tapetserar. Vilket jag säkert ändå kommer vilja såvida det inte redan är jättefina tapeter ;P Men 1 sak som var lite dålig var att det var ett så kallat "kategorihus" där det mest bodde gamlingar men unga får också bo där. Det var ju lite synd. Men jag är ändå bara glad att vi har fått lägenhet :P Tror ändå inte det spelar så stor roll om man har gamlingar till grannar eller inte, dom flesta har ju dålig hörsel så! haha skojja! :D Och nu vill jag fara till Ikea och köpa en massa saker, men måste dock vänta med det tills jag får min första lön :P

Kommentarer
Postat av: jw

åh vad roligt för er :)) men tråkigt att du lämnar, jag komme å hälsar på ! :)))



GU SÅ KUL :D

2009-06-02 @ 18:38:31
URL: http://jennywikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0