Umeå

jepp då var det roadtrip till Umeå igår :D Skitkul! :) Först for vi på Tisdagkvällen till Piteå där vi överraskade mormor och morfar :) Så sov vi över i våran husvagn :P Sen på Onsdags morgonen bar det iväg mot Umeå :) Kom fram dit vi halv 12 tiden på dan då jag och Crille for och kollade på våran lägenhet och Emma och Limpe på sin :) Och jag är väldigt nöjd med lägenheten och den var jättestor :D men vill tapetsera om i vardagsrummet och sovrummet iaf :) längtar som fan nu tills man får flytta :D och tills jag får lön, då blir det Ikea dirr ;) Men är inte så länge kvar nu tycker sommaren har flygit förbi jätte fort så ;P Sen efter vi hade kollat på lägenheterna så for vi runt stan och runt på en massa olika affärer och köpte lite olika saker :) Så blev att vara där hela dagen. Sen på kvällen när jag väl kom hem så for jag till Nea som jag skulle sova över hos :P Vi gick till Draggen och hyrde en film som vi såg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0