kvällsdopp

Jo nu har man jobbat hela helgen/ veckan :P Är ganska slut nu ;P Blir väldigt skönt med ledig dag imorrn :) På lördag var jag iaf på överkalix marknad med jobbet så det var roligt :) Sen idag efter jobbet och efter middag och så så for jag, Crille, Emma och Limpe och spelade tennis :P Men då blev det så varmt och jag var så trött och inte så taggad så då blev det inte att spela så länge så då fick vi istället idén att fara till Bjumis och ta ett kvällsdopp :D Det var väldigt härligt =) Så spelade vi Volleyboll också :) Måste ju passa på när det är fint väder :)

och min mobil var visst inte död xD Behövdes visst bara ladda ;o haha jag trodde den var död för att den cp:at så på sistone och när jag försökte slå på den var det en lampa som lyste rött vilket jag aldrig sett förut :P Men då hade Crille provat ladda den så då sen funkade den igen xP

Kommentarer
Postat av: LuuH

Hahaha, därför man ska ha nokia! XD

2009-07-20 @ 00:35:31
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0