Städdag

Idag eftersom jag var ledig från skolan så bestämde jag mig för att vara duktig och göra lite nytta :P Så idag har jag städat, och dammtorkat mitt rum och Crilles rum :P Crille hjälpte då självklart till, jag ids ju inte städa båda rummen själv ;P Så nu är det fint i nån dag iaf xD Sen läste man i NSD att vi Kalixbor är värst på att dricka alkohol xD lite kul ;P Sen så gjorde jag även lite läxa där jag satt och hittade på en massa svammel om hur jag trodde Jesus var som person. Jag vet typ inget om han och jag tror inte ens på han så det blev mest bara att hitta på lite svammel ;P Sen så började jag läsa den nyaste Eragon boken idag :) Ska försöka läsa ut den snabbt så jag får börja läsa Tinas böcker (Böckerna som filmen Twilight är baserad på) för jag tror dom är bra :)

Nu ska jag och Crille se nån film =D Antingen Seven Pounds eller Righteous kill vi har inte bestämt oss än ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0