Sportlov!

Jävligt härligt! :D Då ska man försöka hinna göra så mkt kul som möjligt ;P Vara med Karin och alla andra vänner, köra skoter kanske, och fara till Stockholm och shoppa och se Metallica! :D:D:D

haha och idag börjar jag lovet med att lana :D Jag, Linda och Crille som har ett litet lan här hemma hos oss :D Fast jag har mest boklan nu när jag äntligen har börjat läsa Tinas böcker! :D Och nu är jag fast i den första och kan inte sluta läsa för den är så bra! =) Tror nästan jag måste köpa dom böckerna själv ;P Och idag har jag beställt en annan bok och en Metallica skiva som var på rea :D Jag har bestämt mig för att jag vill ha alla Metallicas skivor original :) Det är coolt ;P Jag blev så avis när jag såg alla Dl:s In Flames skivor så då ville jag ha Metallicas ^^,


Mycket bra bok! Längtar som fan tills jag får se Twilight filmen :P Bara den kommer i bra kvalitet snart så :D


Sen tvingade jag med Linda på fyndis där jag köpte det vita ljusfatet :) Så köpte jag ett ljus till också :P Så nu är jag mycket nöjd :)

Kommentarer
Postat av: David

Du vet cdskivor är något man önskar sig till jul, blir så dyyyyrt annars =)

2009-02-26 @ 11:43:26
Postat av: Fia

Ah men har ju bara köpt en som var på rea nu :)

2009-02-26 @ 19:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0