Söndag

Idag när jag vaknat så bestämde jag mig för att fara och hälsa på lanarna :P Så låg dom alla och sov när jag kom dit ^^, Men det var bra då fick jag ha nöjet att väckad dom och så kunde jag sno Dl:s dator lite innan han hann stiga upp :) Så då ficka jag spela lite Left 4 Dead :D:D:D Det spelet är så roligt :D Måste tvinga Crille å Rickard att spela det med mig nån dag =D Sen när jag inte fick spela nå mer och blev less på att sitta där så gick jag till Crille :P Sen har vi börjat med skoterkörkortet idag :) Känns bäst att ta det så man slipper oroa sig för dyra böter å skit :P Sen har jag bara tagit det lugnt resten av kvällen :P Nu blir det nog att spela nått ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0